loading...
مجله طراحان سایت
مریم بازدید : 134 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

برای شرکت های نوپا و سایر مشاغل نوپا ، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر فرصتی برای تأمین بودجه و جذب متخصصان خارجی هستند که می توانند به موفقیت شرکت هایشان کمک کنند. رابطه بین یک شرکت و یک شرکت نوپا آغاز همان چیزی است که هر دو طرف امیدوارند یک همکاری مثمر ثمر باشد. شرکا money پول و تلاش خود را در ازای سهام خود سرمایه گذاری می کنند که امیدوارند سود بالایی داشته باشد ، اما آنها اغلب با شدت و در مدت زمان طولانی با شرکت ها کار می کنند - به همین دلیل اولین برداشت شرکت از یک موسس بالقوه بسیار مهم است.

بسیاری از بنگاه های سرمایه گذاری خطر پذیر به پرتفوی خود متکی هستند و نشان می دهند که در طراحی وب خود چه کسی را نشان می دهند ، اغلب داشتن تجربه کاربری بالاتر یا هویت بصری قوی را نادیده می گیرند. ما قالب تکرار شده منوی بالایی را مشاهده می کنیم که توسط صفحات نمونه کارها ، تیم و تعداد صفحات مختلف اشغال شده است. ذاتاً هیچ مشکلی با این راه اندازی وجود ندارد ، اما بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر از این عرف خلاص نمی شوند.

در مواردی که شرکتهای دارای سرمایه خطرپذیر تاسیس شده می توانند به اعتبار و لیست کسب و کارهایی که ایجاد کرده اند اعتماد کنند ، وجوه جدیدتر باید راهی پیدا کنند تا چیزهای اضافی به مخاطبان خود ارائه دهند. از طریق طراحی و محتوای خلاقانه ، آنها باید به بنیانگذاران با آنچه ممکن است ، و نقش آنها در کمک به آنها انرژی دهند.

entجستجوی غیرمعمول - همانطور که از نامش پیداست - شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز متوسط ​​شما نیست. ما اخیراً با اندی جانز ، شریک ، و لورا اسپاونتا لوئیس ، مدیر بازاریابی ، در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت جدید با OneNet که غیر معمول را از بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری خطرناک جدا می کند و هویت نام تجاری آنها را افزایش می دهد ، به گفتگو نشستیم. این طراحی وب ، که از طریق راهنمای Field خود با یک محتوای خوب و ترکیبی از تجربیات کاربر جذاب بصری ، ترکیبی از Unusual را در دسته بندی خاص خود قرار می دهد.

تعیین اهداف وب سایت جدید شرکت:

غیر معمول می خواست چیزی بیش از یک جستجوی مwayسسان برای کسب دانش و بودجه بالقوه باشد. آنها آرزو داشتند که مقصدی باشند و به کارآفرینان مواد آموزشی و همچنین گفتگو با موسسان علاقه مند به رویکرد غیرمعمول در ساخت شرکت در مراحل اولیه ، روش غیرمعمول را ارائه دهند.

"هنگامی که من به غیر معمول پیوستم حداقل کارهای بازاریابی انجام شده بود. من یک بوم تازه برای کار داشتم که بسیار هیجان انگیز بود. ساختن نام تجاری از روز اول مورد توجه من بود. "

- لورا اسپاونتا لوئیس

اما ساختن مارک تجاری به معنای چیزهای فراتر از یک وب سایت با لیستی منظم از نقاط گلوله ، نمونه کارها و چند پاراگراف در مورد اینکه کی هستید هستید. این به معنای نشان دادن ارزش خود و دادن چیزهای بیشتر به مخاطبان است. غیرمعمول دادن به همه کارآفرینان در جهت هدایت توسعه و تصمیم گیری شرکت های خود و همچنین موقعیت دادن به عنوان رهبرانی که می توانند به آنها در تحقق اهداف تجاری خود کمک کنند ، اولویت است.

بستر مناسب برای ساختن جهانی آنلاین:

"همیشه آرزو ما این بود که سطح ساخت شرکت ، ابزار ، پشتیبانی و اطلاعاتی را که در مراحل اولیه سرمایه گذاری غیر معمول است ، فراهم کنیم ، اما ما نمی دانستیم که در نهایت برای تحقق این امر از Webflow استفاده خواهیم کرد."

- اندی جان

مانند بسیاری از سازمان های جدید ، غیر معمول یک وب سایت را به عنوان یک مکان یاب ساخته شده با یک ابزار طراحی وب برش کوکی. این هدف خود را تأمین می کرد ، اما آنها می دانستند که چیزی پیچیده و اصیل را جایگزین آن می کنند.

آنها به یک آژانس خارجی مراجعه کردند. آنها چشم انداز خود از یک وب سایت با محوریت بنیانگذار و دامنه محتوایی را که می خواستند آن را شامل شود ، مرتبط دانستند.

آژانس پیشنهاد Webflow به عنوان ابزاری مناسب برای ساختن دنیای آنلاین که می خواستند ایجاد کنند.

آغاز فرآیند طراحی وب:

روند کار با تصویرگری از مفهوم Field Guide از جان وریونیس (بنیانگذار و مدیر عامل) آغاز شد. این همان ذهنیت او بود که سالها در پشت ذهنش شکل گرفته بود. "

- لورا اسپاونتا لوئیس

یک نقاشی منفرد و یک خلاصه مختصر. این همان چیزی بود که آنها باید از آن شروع می کردند. اما گاهی اوقات کوچکترین جرقه ها می توانند الهام بخش ترین ایده ها باشند.

آنها این اسناد را به آژانس خلاقیت خود تحویل دادند. آنها همچنین وب سایتهایی را که به نظر آنها الهام بخش هستند با آنها به اشتراک گذاشتند. از آنجا که آموزش الکترونیکی پایه و اساس طراحی آنها بود ، آنها مثالهای زیادی از آنچه می خواستند انجام دهند را به عنوان مرجع در اختیار داشتند.

چگونه آنها یک تجربه کاربری استثنایی ایجاد کردند:

ما یک وب سایت پویا ، جذاب و تعاملی می خواستیم که متفاوت از هر چیز دیگری باشد. ما می خواستیم سهمی در زمین بگذاریم و کاری انجام دهیم که متناسب با نام تجاری ما باشد. "

- لورا اسپاونتا لوئیس

غیرمعمول سفر مشتری را فراهم می کند - به معنای واقعی کلمه. با قله ها ، درختان و رودخانه جاری ، چشم انداز وب سایت آنها پر از مقصدی است که می خواهند کارآفرینان و بنیان گذاران به آن سفر کنند.

قرار گرفتن در بالای هر بخش اصلی ، بنیانگذاران را تحقق می بخشد ، همه در یک لحظه اکتشاف گرفتار می شوند. این موضوع به خوبی به آنچه یک بنیانگذار احتمالی پشت صفحه کلید انجام می دهد ، پیوند می دهد. آنها خودشان در یک ماجراجویی مشغول کاوش در وب سایت غیرمعمول هستند. این اثر شناور هم افراد روی صفحه را نشان می دهد و هم شخص را که از طریق طراحی پیمایش می کند ، بسیار نزدیکتر به محتوایی که غیر معمول می خواهد آنها به آن برسند ، نزدیک می کند.

"مفهوم ما سفر بنیانگذار بود و ما احساس کردیم که این نقشه راهی خلاقانه است تا نه تنها این مفهوم را زنده کند ، بلکه بنیانگذاران را نیز به این سمت بکشاند و آنها را با دنیای" غیرمعمول "ما درگیر کند."

- لورا اسپاونتا لوئیس

ما این نقش و نگار کاوش در فضای باز را در طول طراحی مشاهده می کنیم. موقعیت های غیرمعمول خود را به عنوان راهنمای مفیدی نشان می دهند که به بنیانگذاران مراحل اولیه راهی را در مسیر موفقیت خود نشان می دهند.

تصاویر تلطیف شده به بخشی برجسته در طراحی وب آنها تبدیل شد:

برنامه اصلی آنها تلفیق تصاویر سفارشی فقط در یک بخش بود. قرار بود آنها فقط یک تزئین باشند. اما با آشکار شدن طرح ، آنها متوجه شدند که آنها در ایجاد یک تجربه کاربری متمایز از چه اهمیتی برخوردارند. آنها به زودی موضوع اصلی طراحی خود شدند.

این تصاویر با به تصویر کشیدن جهان طبیعی یک احساس ارگانیک ایجاد می کنند. ما در شبکه ها و یکنواختی محدود نیستیم. در عوض مسیرهای پیاده روی ، درختان و قله های کوه وجود دارد که فضای باز برای پرسه زدن به ما می دهد.

آنها همچنین به طرق دیگر به اطلاع رسانی طراحی کمک کردند. آبی ها و صورتی ها برای شیب پس زمینه و متن کشیده شدند. رنگهای دیگر از تصاویر یکپارچه شده است که در طراحی آنها نیز دیده می شود.

انتخاب رنگ از تصاویر می تواند به شکل ظاهری و طراحی یک طرح منجر شود و به آن حس انسجام و هماهنگی بصری بدهد.

طرحی غنی از محتوا:

داشتن یک طراحی جذاب بصری مهم است ، اما برای همراهی با همه درخشش های هنری باید عمق وجود داشته باشد.

غیر معمول طراحی آنها را با اطلاعات و منابع عملی برای بنیانگذاران پر می کند. آنها به آنها نشان می دهند که تنها یک ایده خوب برای ایجاد یک شرکت موفق کافی نیست. این رهبران باید آگاهانه انتخاب کنند ، و در زیر آنچه انجام می دهند استراتژی داشته باشند. با داشتن کتابخانه عظیم محتوایی ، اطلاعات مفیدی که در اختیار آنها قرار می دهد کم نیست.

این محتوا ارزش زیادی را برای مersسسین مستقر در وب سایت Unusual’s فراهم می کند. اما همچنین نشان می دهد که غیر معمول می داند که چه کاری انجام می دهد ، و اعتماد به تخصص خود را افزایش می دهد

بخش Field Guide یک دوره کامل سقوط از استخدام تا جمع آوری کمک مالی را ارائه می دهد ، و به موسسین شرکت آنچه برای غلبه بر موانع اساسی که هر بنیانگذار مرحله اولیه از بذر به سری A با آنها روبرو است ، نیاز دارد. به هر مرحله از توسعه راه اندازی اولیه بپردازید. غیر معمول این محتوا را قفل نمی کند ، یا به هر نوع اطلاعات ایمیل احتیاج ندارد. این بخش جامع رایگان و بلافاصله برای هر بنیانگذار قابل دسترسی است.

آنها این را به یک شکل ارتباطی تبدیل نمی کنند. آنها هر بخش را برای س questionsالات و نظراتی که به آنها پاسخ می دهند باز می کنند. غیرمعمول با بنیانگذاران (ادغام با انجمن گفتمان آنها) گفتگویی را آغاز می کند ، با آنها ارتباط شخصی تری برقرار می کند و وسعت دانش آنها را بیشتر نشان می دهد.

موفقیت وب سایت جدید آنها:

در چهار ماه از زمان راه اندازی ، آنها در حال حاضر نتایج را مشاهده می کنند. آنها فقط در یک بازه زمانی کوتاه از کل بازدیدها از کل سال گذشته پیشی گرفته اند.

وب سایت مبتکرانه آنها ، ارائه یک سفر قهرمانانه برای بنیانگذاران ، توجه دیگران را که در حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر فعالیت می کنند ، جلب کرده است.

"ما شرکت های دیگری نیز داشته ایم و بنیانگذاران VC های دیگر با ما تماس می گیرند تا از ما بپرسند روند کار ما چگونه است و چگونه به آن رسیده ایم. بازخورد بسیار بسیار مثبتی بوده است. "

- لورا اسپاونتا لوئیس

غیرمعمول بخشی از روند رو به رشد VC است که کارها را متفاوت انجام می دهد:

مشاغل غیرمعمول تنها نمونه شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر نیست که از لرزش هنجارها ترسی ندارد. بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری خطرناک به طراحان خود سلطنت رایگان می دهند تا چیزی متمایز ایجاد کنند و مواردی را ارائه می دهند که فراتر از یک ایستگاه ایستا در اینترنت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 797
  • بازدید کلی : 2,566