loading...
مجله طراحان سایت
مریم بازدید : 109 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

برای اطمینان از اینکه شرکت میزبان شما از نیازهای تجاری شما پشتیبانی می کند و موانع غیر ضروری برای موفقیت وب سایت شما ایجاد نمی کند ، ابتدا باید انواع اصلی میزبانی را بفهمید. سپس ، معیارهای اساسی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.

انواع برنامه های میزبانی وب: با شروع خرید یک برنامه میزبانی وب ، با انواع مختلفی روبرو خواهید شد ، از جمله گزینه های زیر:

برنامه های فردی اینها مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند. به عنوان نمونه ، بسته مقدماتی HostGator با بسته بندی سه ساله فقط 3.96 دلار در ماه آغاز می شود. به طور معمول ، این برنامه ها فقط از یک دامنه پشتیبانی میزبانی می کنند و ممکن است ویژگی ها ، پهنای باند و ذخیره اطلاعات را محدود کنند. بنابراین ، آنها اغلب به بهترین شکل برای وب مسترهای مبتدی مناسب هستند که بازدید قابل توجهی یا نیازهای ویژه برای وب سایت های خود را پیش بینی نمی کنند.

سرور های اختصاصی. از برنامه های فردی بعضاً به عنوان "برنامه میزبانی مشترک" یاد می شود زیرا آنها فضای سرورهای میزبانی را با سایر وب مسترها به اشتراک می گذارند. وقتی مدیران وب ویژگی هایی را که از طریق این برنامه های محدود در دسترس هستند ، پشت سر بگذارند ، آنها باید به مواردی که سرورهای اختصاصی خود را به شرکت ها اعطا می کنند ، ارتقا پیدا کنند.

هزینه این برنامه ها بیشتر خواهد بود ، به عنوان مثال پیشنهادات Hostgator از 139 دلار در ماه آغاز می شود. اگر پیش بینی می کنید که به ابعادی برسید که در نهایت به این گزینه به روزرسانی شده نیاز دارد ، حتماً یک ارائه دهنده میزبانی انتخاب کنید که هر دو نوع برنامه را ارائه دهد و امکان انتقال حساب را فراهم کند.

حساب های فروشنده میزبان نمایندگی جایگاه ویژه ای را بین برنامه های فردی و تنظیمات اختصاصی سرور اشغال می کند ، به مشتریان امکان می دهد چندین برنامه فردی را در یک حساب واحد تنظیم کنند. برنامه های نمایندگی فروش معمولاً بین 10 تا 20 دلار در ماه هزینه دارند و بهترین گزینه برای مشاغل پیش بینی شده برای اجرای چندین وب سایت کوچک است.

در یک برنامه میزبانی به دنبال چه چیزی باشید: هنگامی که در مورد نوع برنامه میزبانی تصمیم گرفتید ، در انتخاب یک ارائه دهنده خاص این موارد را در نظر بگیرید:

هزینه. اگرچه مهم است که به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی باشید که نرخ معقولی را ارائه دهد ، اما از برنامه های رایگان میزبانی کاملاً خودداری کنید ، زیرا ممکن است غیر قابل اعتماد باشند و هزینه کم آنها اغلب توسط تبلیغات مورد نیاز در سایت یارانه ارائه می شود.

نظرات مشتری. بررسی های مشتری می تواند یک منبع عالی در ارزیابی میزبان وب باشد زیرا هر میزبان پرواز به شب می تواند یک صفحه فروش با ظاهری حرفه ای ارائه دهد و وعده های جسورانه بدهد. بررسیهای متعدد از مشتریان فعلی یا مشتریان قبلی را جستجو کنید زیرا یک بررسی مثبت مثبت می تواند از بخش بازاریابی خود شرکت باشد.

اگر می خواهید از میانبر در اینجا استفاده کنید ، به HostGator ، Bluehost و 1 و 1 بسیار توجه کنید ، که همگی توصیه های مثبت مشتریان را به دست می آورند.

پشتیبانی مشتری خواه یک مدیر وب سایت ابتدایی باشید یا یک صاحب کسب و کار دیجیتال با تجربه تر ، یک تیم پشتیبانی مشتری مطمئن در پشت برنامه میزبانی وب خود می خواهید. همه چیز در مورد وب سایت شما ممکن است اشتباه باشد و خواهد بود ، اما دریافت پشتیبانی در صورت نیاز می تواند کمک زیادی به حداقل رساندن آسیب احتمالی به کسب و کار شما کند.

به دنبال شرکت هایی باشید که پشتیبانی تلفنی 24 ساعته ، دسترسی به ایمیل و گفتگوی آنلاین ارائه دهند. قبل از تعهد به برنامه ، هر یک از این ویژگی ها را امتحان کنید تا درک کنید که نیازهای شما چگونه برآورده می شود.

حق ذخیره و پهنای باند. از آنجا که برنامه های میزبانی بیشتر فضای نامحدود دیسک و پهنای باند را شروع می کنند ، این ممکن است نگران کننده تجارت شما نباشد. اما هنوز مهم است که از هرگونه محدودیت آگاهی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که برنامه شما فضای کافی برای عملکرد موثر وب سایت شما را دارد.

پشتیبانی از اسکریپت یک نکته نهایی پشتیبانی داخلی شرکت میزبان از اسکریپت های محبوب وب است. مثلاً بگویید می خواهید وردپرس را در وب سایت خود اجرا کنید. برخی از میزبانان بسته های اسکریپت داخلی را ارائه می دهند که نصب این بستر محبوب وبلاگ نویسی را نسیم می کند. سایر میزبان ها تعداد پایگاه داده های MySQL قابل ایجاد را محدود می کند ، که برای اجرای وردپرس و سایر برنامه ها به آن نیاز خواهید داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 798
  • بازدید کلی : 2,567