loading...
مجله طراحان سایت
مریم بازدید : 154 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

این واقعیت که شما ممکن است بیش از مشتری ها در یک شهر ، شهر دیگر (یا در مورد من کشور خود کار کنید!) کار می کند ، واقعاً بدین معناست که شما مسئولیت بیشتری را به عهده می گیرید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان احساس نمی کنند از شما جدا شده اند و یا هر زمان که لازم باشد نمی توانند با شما تماس بگیرند.

اگر شما یک طراح یا توسعه دهنده کاملاً کارآزموده و با تجربه هستید که مدتی از محیط دفتر خارج شده است ، به راحتی می توان فراموش کرد که نگرش به تنظیمات کاری خاص خود ، بسته به مشتری متفاوت است. 

برنامه های موجود در اختیار شما:

خوشبختانه برنامه ها و ابزارهای بی شماری وجود دارد که کار با مشتری (حتی در آن سوی دنیا) را بسیار آسان می کند. من چند برنامه را در زیر لیست کرده ام که به نظر من برای مدیریت پروژه ها و مشتری ها از راه دور ضروری است.

اسکایپ:

کاملاً بی ارزش. من حتی مطمئن نیستم که چگونه بدون Skype مدیریت می کنم. این ساده ترین و ارزان ترین راه برای برقراری ارتباط با شما مشتریان است ، مهم نیست که در کدام سمت از گیاه کار می کنید. ویژگی های تماس کنفرانسی و اشتراک صفحه نمایش این برنامه را به یک برنامه ضروری برای هر فریلنسر تازه کار تبدیل کرده است.

پرونده های گوگل(Google Docs):

Google در مجموعه برنامه های آنلاین رایگان و پولی خود مشکلی ندارد و ماهیت Google Docs مبتنی بر ابر به شما و مشتریان امکان می دهد تا در اسناد از هرجای دنیا در زمان واقعی همکاری کنند. این جزئیات جزئی است که باعث ایجاد تغییر می شود ، مانند امکان تنظیم تماس کنفرانسی و در نظر گرفتن اختلاف زمان به صورت خودکار.

کمپ باز(Basecamp):

Basecamp یکی از کامل ترین و عمیق ترین راه حل هایی است که با آن روبرو خواهید شد ، اگرچه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​بهتر از مشاغل آزاد است. مانند اکثر ابزارهای مدیریت پروژه ، چالش این است که مشتری همچنین از آن استفاده کند همانطور که در نظر گرفته شده است ، چیزی که به طور معمول در مراحل اولیه یک پروژه به مقداری لزوم نیاز دارد! اکنون رابط کاربری در حالت کلاسیک Basecamp کمی قدیمی به نظر می رسد ، اما به یک دلیل وجود دارد - مردم استفاده از آنها و یک قسمت اساسی از مشتری و مدیریت پروژه روزانه خود را آسان می دانند.

توگل( Toggl ):

اگر Basecamp برای شما بسیار زیاد به نظر می رسد ، Toggl ابزاری عالی برای پیگیری دقیق زمان مشتری قابل پرداخت است. نسخه اصلی رایگان است ، که من استفاده کرده ام. نسخه کامل آن 5 دلار در ماه است ، بنابراین اگر احساس می کنید عمق کمی کمتر از Basecamp نیاز دارید ، Toggl باید انتخاب طبیعی شما باشد.

فلاتی( Flatsi):

انبوهی از برنامه های اشتراک مفهوم در دسترس است ، اما Flatsi برای من هنوز هم یکی از بهترین هاست. رابط کاربری ساده و ظریف است و استفاده از آن بسیار ساده است. اکنون برنامه های اشتراک مفهومی را بخشی اساسی از وظیفه خود می دانم و با Flatsi می توانید در عرض چند دقیقه شروع به کار ، مدیریت و دریافت بازخورد مشتری درباره یک پروژه طراحی کنید.

Marqueed:

من Marqueed را اضافه کرده ام زیرا رایگان است و استفاده از آن بسیار ساده است. اگر می خواهید تصاویر را سریع بارگذاری کنید و درمورد آنها با مشتری در میان بگذارید ، Marqueed برنامه مناسب شماست. من همگام سازی ابزار را دوست دارم - چرا با داشتن یک ایمیل بیش از حد طولانی که باید هفته ها بعد آن را ماهی بگیرید ، فقط می فهمید که یک دکمه باید چه رنگی باشد؟ Marqueed به شما امکان می دهد در هر تصویر بارگذاری شده یا آنلاین با مشتری همکاری کنید و آن را در مکانی آسان و ایمن ذخیره کنید ، بنابراین می توانید هر زمان خواستید به نظرات مراجعه کنید.

ترلو(Trello):

Trello ابزاری مفید برای مدیریت پروژه همکاری بصری آنلاین است. Trello در روش خود کمی متفاوت است ، با استفاده از یک صفحه به سبک Pinterest که در آن شما تابلوهایی با وظایف و اولویت ها ایجاد می کنید. به کاربران توصیه می شود که هر روز صبح صفحه وظایف خود را مرور کرده و متناسب با آن به روز کنند. به هر صورت می توانید از Trello به عنوان یک فرد یا به عنوان یک گروه استفاده کنید. این یک روش عالی برای سازماندهی هفته کار است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 2,568