loading...
مجله طراحان سایت
مریم بازدید : 249 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

شناخت نام تجاری یا نام:

وقتی کار را شروع می کنید ، مزیت یک نام بزرگ را نخواهید داشت ، مگر اینکه به اندازه کافی موفق باشید که با یک شرکت از قبل تأسیس ادغام شوید. برای ایجاد شهرت ، تجارت خوبی انجام دهید. به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که فوراً به سفارشات مشتریان پاسخ می دهید. اگر نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید ، یک پاسخگو به صورت خودکار تنظیم کنید یا شخصی را برای مقابله با سفارشات استخدام کنید. اگر مشتری از محصول یا خدمات شما ناراضی است تخفیف های پیشنهادی را ارائه دهید. مهمتر از همه ، شخصیتی دوستانه را حفظ کنید. به طور کلی ، هرچه Adage می رود ، مشتری همیشه درست است. این همیشه یک قانون آسان برای زندگی کردن نیست ، اما مهم است که یک کسب و کار در ابتدا تا آنجا که ممکن است سعی کند آن را رعایت کند.

هرچه بیشتر تجارت خوبی داشته باشید و خود را ارتقاء دهید ، بیشتر در بازارهای اینترنتی نامی پیدا خواهید کرد. سرعت اطلاعات امروز می تواند به شما کمک کند یا به شما آسیب برساند. اگر خدمات وحشتناکی ارائه می دهید ، یک وبلاگ نویس می تواند در مورد تجربه خود بنویسد و طی چند ساعت ، نام و شهرت شما در کل فضای مجازی قابل تجزیه باشد.به ناچار مشکلات به وجود می آیند ، اما پاسخگو باشید و آنها را برطرف کنید ، بنابراین پایه و اساس محکمی از صداقت برای شرکت خود ایجاد می کنید.

دسترسی به منابع منحصر به فرد. آیا دسترسی مستقیمی به یک بازار خاص دارید ، خصوصاً بازاری که علاقه مند به محصولات یا خدماتی است که ارائه می دهید؟ به عنوان مثال ، اگر شما محصولات کودک را می فروشید و در مدرسه فرزندتان فعال هستید ، معلمان و والدین فرزندان دیگر می توانند پایگاه کاملی باشند که بتوانید آنها را به بازار عرضه کنید. ارتباط شخصی شما با این بازار مزیتی را به شما می بخشد زیرا شما به یک بازاریاب دیگری دسترسی دارید که می بایست از طریق بازاریابی ایمیل ، پست مستقیم یا حتی بازاریابی موتور جستجو بدست آورد. علاوه بر این ، اگر مشتریان شما محصولات شما را دوست دارند ، آنها می توانند از دهان به دهان استفاده کنند تا محصولات شما را به خانواده و دوستانشان بیشتر عرضه کنند. عنصر شخصی را در هنگام بازاریابی دست کم نگیرید.

وفاداری مشتری : اگر شما به واسطه مشتریان خود خوب عمل کنید ، بیشتر از اینها ، این کارها توسط شما انجام می شود. تکرار مشتریان نه تنها جریان پایدار درآمد را تضمین می کنند ، بلکه می توانند بازاریابی شما را نیز از طریق گفتار به دهان و / یا توصیفات انجام دهند. مشتریان موجود دسترسی منحصر به فردی به بازار هدف شما می دهند - سایر افراد مانند آنها. اغلب اوقات ، مشاغل نتوانند روابط طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد کنند. حتی اگر در شغلی مشغول به کار باشید که تکرار فروش سالها با هم فاصله دارد ، مانند املاک و مستغلات یا خودرو ، مشتریان فعلی شما می توانند منبع خوبی برای مراجعه به بازار باشند. با آنها خوب رفتار کنید ، و نه تنها آنها دوباره از شما خرید می کنند بلکه به دیگران می گویند از شما نیز بخرند.

منابع مالی : برای شروع کار خود ، به پول نیاز خواهید داشت. با این وجود بسته به آنچه انجام می دهید ، ممکن است نیازی به پول زیادی نداشته باشید. به عنوان مثال ، یک سرویس مجازی مانند پردازش کلمه به هزینه های شروع نیاز زیادی ندارد. تمام آنچه شما واقعاً نیاز دارید یک کامپیوتر و یک چاپگر است. حتی اگر اسناد را به مشتری خود ارسال کنید ، حتی هزینه چاپ نیز کاهش می یابد. تا زمانی که بتوانید وب سایت خود را در موتورهای جستجوگر فهرست بندی کنید ، می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری زیادی درآمد کسب کنید. از طرف دیگر ، اگر مشاغلی را اداره می کنید که نیاز به موجودی داشته باشد ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری هزاران نفر از جلو داشته باشید. به همین دلیل باید قبل از باز کردن درهای اینترنتی خود ، بازار خود را با دقت بررسی کنید. اگر به نظر می رسد که می خواهید سود کسب کنید ، وام تجاری را در نظر بگیرید ، بنابراین نیازی نیست همه پول خود را ریسک کنید. اگر می خواهید مقدار کمتری از موجودی بفروشید (مثلاً کمتر از 5000 دلار) ، کارت اعتباری را در نظر بگیرید که از وام های تجاری آسان تر است و حتی با 5000 دلار ، احتمالاً پرداخت ماهانه نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

دسترسی به کانال های توزیع تبلیغات خود را حتی اگر رتبه اول را کسب کنید ، در موتورهای جستجو محدود نکنید. وسایل تبلیغاتی دیگر شامل پست مستقیم ، رادیو ، مجلات و وقتی واقعاً پول می گیرید ، تلویزیون. به عنوان مثال Google AdWords برای چاپ ، رادیو ، فیلم و موبایل در دسترس است. در صورت کمبود بودجه ، می توانید از روش ارزان قیمت قدیمی پیرامون توزیع پرواز استفاده کنید. بهترین استراتژی بازاریابی دارای بیش از یک واسطه است. امروز باید استراتژی های آنلاین و آفلاین را در نظر بگیرید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 788
  • بازدید کلی : 2,557